FAQ Frequently Asked Questions

 Afhalen / bezorgen, wat zijn de mogelijkheden?

U kunt de meubelen, naar keuze afhalen in ons atelier, of laten bezorgen door onze bezorgdienst. Via de webshop kunt u aangeven of u de meubelen wilt laten bezorgen of zelf wilt afhalen. Voor bezorging op de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen geldt een toeslag van 100% op de bezorgkosten.

Wat is de levertijd van de meubelen?

Bij kleine objecten is de levertijd maximaal 30 dagen, indien dit door grote drukte niet mogelijk is wordt overleg met u gevoerd. Bij grote objecten en opdrachten wordt dit in overleg met de klant bepaald.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Na het plaatsen van uw bestelling via de webshop wordt deze door ons gecontroleerd en contact met u opgenomen. Daarna zal de definitieve orderbevestiging per mail aan u toegestuurd worden. Wijzigen of annuleren kan zonder problemen tot aan de aanbetaling, dus bedenkt u zich of wilt u nog wat wijzigen aan de bestelling is dat geen probleem. U hoeft bij ons niet alles vooraf te betalen, wij vragen een aanbetaling van 25%, het restantbedrag dient via een bankoverschrijving gedaan te worden binnen veertien dagen na levering. Het bankrekeningnummer en de tenaamstelling vindt u op de offerte.

Hoe kan ik afwijkende maten bestellen?

Indien u een maatvoering wenst die anders is dan de aangegeven maat, kunt u bij de bestelling opgeven in het vak bedoeld voor opmerkingen en aanvullingen. In de offerte die wij u toesturen staan de door u gewenste maten vermeld. U wordt gevraagd deze maatvoering te controleren alvorens wij tot productie overgaan.

Wat voor garantie wordt er gegeven?

Op al onze producten geldt een garantie van 1 jaar. Mocht u onverhoopt binnen deze periode aanspraak moeten maken op de garantievoorwaarden dan kunt u ons hierover informeren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of het contactformulier op de website. Om snel te kunnen beoordelen of e.e.a. binnen de garantie vragen wij u een aantal foto’s mee te sturen. Indien het garantiewerk betreft zal het product bij u,indien mogelijk, op locatie hersteld worden. Indien dit niet mogelijk is zal het product opgehaald worden en na controle zal worden overgegaan tot reparatie of vervanging. Zie onze algemene voorwaarden voor de volledige garantie voorwaarden.

Retourkosten

De retourkosten bij garantie vallen in het eerste jaar na aankoop volledig onder de garantie. Schade als gevolg van onredelijk gebruik of gebruik voor commerciële doeleinden vallen niet onder de garantie. Mocht u klachten hebben die buiten de garantietermijn vallen, schroom dan niet en neem contact met ons op zodat wij kunnen bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Leveren jullie ook kussens op maat?

Ja, ook de kussens worden bij ons volledig in eigen beheer gemaakt en passen derhalve perfect op uw nieuwe loungebank, loungeset, hoekbank of stoel. De vulling bestaat uit een hoogwaardig SG35 polyetherschuim en de stof is waterafstotend en schimmelwerend en leverbaar in diverse kleuren.

Kan ik ook een eigen ontwerp laten maken?

Ja, dat is mogelijk. Een simpele tekening met afmetingen is vaak al voldoende. Wij werken het ontwerp, in overleg met u, uit tot een productietekening.